Servis platebních terminálů ČSOB Ingenico

Pokud nepomáhá restart zařízení, můžete zkusit terminál znovu inicializovat prostřednictvím mobilní aplikace mPos.
Někdy se terminály aktualizují, nebo se pokusí inicializovat samy, může to trvat delší dobu a několikrát se restartují.
Připojte je na nabíječku, nechte v dosahu mobilu řidiče, aby měly přísup na internet a dejte jim čas.
Často se tím chyba vyřeší, oprava proběhne automaticky.

V případě poruchy platebního termínálu volat HOTLINE: +420 495 800 116
a po domluvě zaslat spolu s vytištěným a vyplněným formulářem,
řádně zabalené na adresu:
BELLPRO, s.r.o. (Ingenico Support)
Kloknerova 9, 148 00  Praha 4

Do týdne se vrátí opravený / nový.

Chyba [ Irruption ] volat Hotline nemusíte, zašlete rovnou k opravě.


Inicializace terminálu ČSOB Link/2500

Inicializace terminálu se spouští kvůli aktualizaci software přímo v terminálu.
K inicializaci přistupujeme na výzvu ČSOB, pokud dochází k aktualizaci systému,
nebo v situaci, kdy terminál nepracuje správně, zamrzá, atd.
Je to poslední krok o který vás požádá Hotline, před odesláním k servisu.

Číslo terminálu

…pokud je číslo terminálu nečitelné, nebo samolepka chybí

Pokud je terminál spárovaný s telefonem:
V nastavení Bluetooth telefonu jako párované zařízení
V aplikaci mPOS
Na každé účtence, nebo uzávěrce

V samotném terminálu
menu – Master (stisknout tečku pod číslem 9, Master – technik – heslo 147147

Aktualizace terminálů 2025

POSTUP aktualizace:

  • uzávěrka
  • restart
  • stisknout tečku – (menu) pod číslem 9
  • zvolit Master
  • a následně RSM volání
  • potvrdit

    Terminál si stáhne, co potřebuje, provolá, restartuje se. 

    Po tomto úkonu ho necháte chvilku odpočinout a 
    následně se celý proces (uzávěrka-restart-RSM volání) zopakuje.

Pří placeni/uzávěrce píše správně aktualizovaný terminál:
‚Výměna zpráv A2‘