
1) – druh – Pojišťovna
2) – typ – FOFR
3) – pořadové číslo – pořadové číslo v rámci zápisů pro pojišťovnu
4) – zboží – ID zboží z PL
Nový „Zápis pro pojišťovnu“
Otevření formuláře z hlavního menu v záložce „Reklamace“

Používá se především v případech, kdy k požadovanému PL již existuje jiný „Zápis pro pojišťovnu“. Z PL jdou potom již pouze otevírat pořízené „zápisy“.
Otevření formuláře pro nový zápis z PL

Po otevření „Zápisu pro pojišťovnu“ z PL se automaticky zapisují následující položky formuláře:
– číslo PL
– ID zboží (při více položkách zboží na PL – vybrané ID)
– jméno zapisovatele (aktuálně přihlášený uživatel)

V případě, že je na PL více jak jeden druh zboží, objeví se seznam zásilek pro výběr požadovaného zboží.
Je-li na PL pouze jedno zboží, seznam se neobjevuje.


Otevření pořízeného dokladu „Zápis pro pojišťovnu“
1) Ze zásilky FOFR
– při otevření zásilky se zjišťuje, jestli je k přepravě pořízen „Zápis pro pojišťovnu“

K aktuálnímu PL je pořízen jediný „zápis“

K aktuálnímu PL je pořízeno více „zápisů“, tzn. číslo „zápisu“ je nahrazeno znaky „XXX“.

Po volbě tlačítka „Záp.pojišťovna: XXX“ je uživateli dán k výběru seznam „zápisů“ pořízených k tomuto PL.

Po volbě požadovaného zápisu a potvrzení výběru „OK“ je vybraný záznam otevřen.
2) Otevření v záložce „Reklamace“

Tisk dokladu „Zápis pro pojišťovnu“
Po tisku dokladu se objevuje následující dotaz:

Po volbě „OK“ je doklad uložen do příloh k příslušnému PL a na CP. Zápis se objeví i v přílohách středisek z PL.

