FOFR NetSpedice – API – import objednávek

Import dat do systému Netspedice přes webovou službu

Na adrese: http://objednavky.fofrcz.cz:4434 (nebo https://objednavky.fofrcz.cz:4433) naleznete webovou službu pro automatický příjem dat. Pro webovou službu je povolen import pouze souborů typu XML.

Metoda příjem dat

Pro úspěšné odeslání je potřeba v odesílací funkci „PrijemDat_v2“ vyplnit následující parametry:

  • id_firma
    • Vaše ID pro přihlášení do objednávkového systému (vpravo nahoře číslo za křížkem po přihlášení do objednávek).
  • kod_pobocky
    • Další závorka za id – dvouznakový řetězec
  • uzivatel_fofr
    • Jméno uživatele použitého pro přihlášení do systému
  • xml_data
    • xml data
  • odeslat_automaticky
    • zadejte ‚T‘ pouze pokud by jste chtěli data nahrát do rozhraní a okamžitě je odesílat na pobočku bez zásahu uživatele, jinak zadejte ‚F‘

Nově metoda příjem dat provádí i automatickou kontrolu a opravu zdrojového XML.
Dále automaticky blokuje vytváření duplicitních zásilek, informace o zablokování je uvedena v elementu <CHYBA_PREPRAVY> a v elementu <SHIPMENT_NUM> se navrátí číslo již existující zásilky.
V případě úspěšné validace a platného přihlášení do systému nahraje zdrojové přepravy, zboží a přílohy do databáze.
Vrací hlášení v podobě XML formátu včetně chyb, pokud se vyskytne v průběhu validace či v průběhu nahrávání do databáze.

Pokud data chcete pouze otestovat, bez toho, aby se hned odeslala, nastavte id_firma na hodnotu 999999 a kod_pobocky na CB. Funkce pouze otestuje správnost dat a navrátí hlášení v xml formátu.

Příklad navrácené zprávy:

<?xml version="1.0"?>
<RESULT>
  <CHYBA_VALIDACE>XML je validni</CHYBA_VALIDACE>
  <PREPRAVA>
    <CISLO>1</CISLO>
    <SHIPMENT_ROK>2021</SHIPMENT_ROK>
    <SHIPMENT_NUM>7011409419</SHIPMENT_NUM>
    <PREPRAVA_ID>8773902</PREPRAVA_ID>
    <CENTRE_ORIGIN>UL</CENTRE_ORIGIN>
    <CENTRE_FROM>BL</CENTRE_FROM>
    <CENTRE_TO>ZR</CENTRE_TO>
    <CENA_BEZ_DPH>130,66</CENA_BEZ_DPH>
  </PREPRAVA>
</RESULT>

V navrácené zprávě se mohou vyskytnout následující chybové elementy:

  • <CHYBA_VALIDACE>
    • Obsahuje buď potvrzení, že XML je validní nebo konkrétní validační chybu.
  • <CHYBA_VYPOCTU>
    • Chyba vzniklá při výpočtu ceny přepravy/ přeprava s požadovaným číslem již existuje.
  • <CHYBA_PREPRAVY>
    • Chyba vzniklá při výpočtu ceny přepravy.
    • Zásilka je duplicitní a proto nebude vytvořena.
  • <CHYBA_DATUM>
    • Slouží pouze jako upozornění na změnu/doplnění datumu.

Pokud máte problémy s validací vašich souborů, je zde možnost kontaktovat it@transforwarding.cz ohledně opravy namespace, pořadí elementů a některých hodnot.

V současnosti je povolený zdroj pouze XML soubor.

Log změn
// 19.04.2023 přidán nepovinný element <SKUPINA_OBJEDNAVEK> do vstupního XML
// 29.10.2024 přidán nepovinný element <FAKTURACNI_CENA_OBJEDNATEL> do vstupního XML
// 28.11.2024 přidána blokace duplicitních zásilek v rámci dne
// 28.03.2025 přidány nepovinné elementy <ODESILATEL_NUTNE_AUTO_S_CELEM>, <PRIJEMCE_NUTNE_AUTO_S_CELEM> a <NESTOHOVATELNE> do vstupního XML
// 09.04.2025 přidán nepovinný element <TYP_OBJEDNAVKY> do vstupního XML

Příklady datových souborů

Metoda stav zásilky

Pro úspěšné odeslání je potřeba v odesílací funkci „StavZasilky“ vyplnit následující parametry:

  • id_firma
    • Vaše ID pro přihlášení do objednávkového systému (vpravo nahoře číslo za křížkem po přihlášení do objednávek).
  • kod_pobocky
    • Další závorka za id – dvouznakový řetězec
  • uzivatel_fofr
    • Jméno uživatele použitého pro přihlášení do systému
  • rok
    • Rok odeslání zásilky
  • shipment_num
    • číslo zásilky
  • code_objednatel
    • kód objednatele

Je třeba vždy správně vyplnit rok a číslo zásilky nebo kód objednatele. Funkce vrací zprávu o stavu zásilky v xml formátu. Číselník stavů naleznete zde.

Příklad navrácené zprávy:

<?xml version="1.0"?>
<RESULT>
  <SHIPMENT_ROK>2020</SHIPMENT_ROK>
  <SHIPMENT_NUM>3318220477</SHIPMENT_NUM>
  <PREPRAVA_ID>5868542</PREPRAVA_ID>
  <CENTRE_ORIGIN>CB</CENTRE_ORIGIN>
  <CENTRE_FROM>CB</CENTRE_FROM>
  <CENTRE_TO>BR</CENTRE_TO>
  <STATUT_NETSPEDICE>POŘÍZENÁ - EXPORTOVANÁ</STATUT_NETSPEDICE>
  <DATUM_PORIZENI_NETSPEDICE>2020-05-28T07:22:13+02:00</DATUM_PORIZENI_NETSPEDICE>
  <DATUM_EXPORT_NETSPEDICE>2020-05-28T10:49:24+02:00</DATUM_EXPORT_NETSPEDICE>
  <CENA_BEZ_DPH>347</CENA_BEZ_DPH>
  <STAV_ZASILKY_ID>6</STAV_ZASILKY_ID>
  <STAV_ZASILKY_POPIS>doručená</STAV_ZASILKY_POPIS>
  <STAV_ZASILKY_DATUM>2020-05-29T15:14:49+02:00</STAV_ZASILKY_DATUM>
  <URL_TRACK_TRACE>https://objednavky.fofrcz.cz/sleduj-fofr/2020/3318220477</URL_TRACK_TRACE>
</RESULT>

Metoda Přeprava Info

Slouží k získání informací o přepravě a to zejména pro výpočet ceny přepravy, případně vrátí chybové hlášení.

Pro úspěšné odeslání je potřeba v odesílací funkci „PrepravaInfo“ vyplnit následující parametry:

  • id_firma
    • Vaše ID pro přihlášení do objednávkového systému (vpravo nahoře číslo za křížkem po přihlášení do objednávek).
  • kod_pobocky
    • Další závorka za id – dvouznakový řetězec
  • uzivatel_fofr
    • Jméno uživatele použitého pro přihlášení do systému
  • xml_data
    • xml data

Pokud chcete použít tuto metodu pouze pro výpočet ceny přepravy bez vyplnění adresy odesílatele, příjemce a ostatních informací o přepravě, musíte uvést v XML elementech všechny údaje, na kterých je závislý výpočet ceny za přepravu. Jsou to minimálně PSČ odesílatele a příjemce – pro určení kilometrické vzdálenosti a středisek FOFRu odkud a kam bude zásilka převážená. Dále popis všech jednotlivých manipulačních kusů zboží zásilky pro přepravu (hmotnost a případně objem nebo rozměry).
Když chcete u příjemce vybírat dobírku, je nutné uvést i hodnotu pro výpočet doběrečného XML element <DOBIRKA> a <DOBRKA_MENA>.
Jestliže máte požadavek na odesílání placených SMS zpráv příjemcům zboží, je to také nutné uvést v datech XML element <PRIJEMCE_SMS_PLACENA>.
Všechny další elementy, které jsou v popisu uvedené jako povinné, je nutné vyplnit nějakou hodnotou, např. <ODESILATEL_FIRMA> X </ODESILATEL_FIRMA>.

Vzor XML v minimální podobě naleznete zde.

Funkce vrací zprávu v XML formátu.

Příklad navrácené zprávy:

<FOFR>
  <RESPONSE>
    <PREPRAVA_CISLO>1</PREPRAVA_CISLO>
    <CENTER_FROM>OV</CENTER_FROM>
    <CENTER_TO>PZ</CENTER_TO>
    <PRICE_WITH_VAT>488,36</PRICE_WITH_VAT>
    <PRICE_WITHOUT_VAT>403,6</PRICE_WITHOUT_VAT>
    <GOODS_TOTAL_WEIGHT>30</GOODS_TOTAL_WEIGHT>
    <GOODS_TOTAL_VOLUME>0,01</GOODS_TOTAL_VOLUME>
    <GOODS_TOTAL_COLLI>2</GOODS_TOTAL_COLLI>
    <DISTANCE_KM>395</DISTANCE_KM>
    <SELECTED_MODUL>B</SELECTED_MODUL>
  </RESPONSE>
</FOFR>

V případě chyby výpočtu se vrací XML v následující podobě:

<FOFR>
  <CHYBA_VYPOCTU>Přeprava nemohla být vytvořena z důvodu: X</CHYBA_VYPOCTU>
</FOFR>

A v případě chyby validace, XML vypadá následovně:

<FOFR>
  <CHYBA_VALIDACE>XML není validní, chyba X</CHYBA_VALIDACE>
</FOFR>

Metoda Přeprava Polepky

Slouží k navrácení polepek zadané přepravy ve formátu base64. Formát polepky je daný podle nastavení v profilu uživatele NetSpedice. Tisk na A4 (7×2,5×2), pás termo 90x40mm

Pro úspěšné odeslání je potřeba v odesílací funkci „PrepravaPolepky“ vyplnit následující parametry:

  • id_firma
    • Vaše ID pro přihlášení do objednávkového systému (vpravo nahoře číslo za křížkem po přihlášení do objednávek).
  • kod_pobocky
    • Další závorka za id – dvouznakový řetězec
  • uzivatel_fofr
    • Jméno uživatele použitého pro přihlášení do systému
  • shipment_num
    • Jedno nebo více čísel zásilek, oddělených čárkami
  • pozice_polepky
    • Řetězec číselné pozice první polepky na stránce v případě tisknu na A4, kde systém sleduje pozici poslední tisknuté polepky a nabízí další volnou podle počtu polepek.
    • Nepovinný parametr

Funkce vrací zprávu ve formátu xml. V případě chybějících nebo prázdných parametrů funkce vrátí xml s tagem CHYBA, v případě správného nastavení vrátí v tagu RESPONSE base64 podobu pdf.

Příklad navrácené zprávy:

<?xml version="1.0"?>
<RESULT>
  <RESPONSE>...... Base 64 encoded pdf ........</RESPONSE>
</RESULT>

Metoda Zrušení přepravy

Slouží ke zrušení přepravy. Buď vytvoří požadavek na zrušení přepravy, nebo pokud to stav přepravy dovoluje, ji hned zruší.

Pro úspěšné odeslání je potřeba v odesílací funkci „ZruseniPrepravy“ vyplnit následující parametry:

  • id_firma
    • Vaše ID pro přihlášení do objednávkového systému (vpravo nahoře číslo za křížkem po přihlášení do objednávek).
  • kod_pobocky
    • Další závorka za id – dvouznakový řetězec
  • uzivatel_fofr
    • Jméno uživatele použitého pro přihlášení do systému
  • shipment_num
    • Číslo zásilky

Funkce vrací zprávu ve formátu xml. V případě chybějících nebo prázdných parametrů funkce vrátí xml s tagem CHYBA, v případě správného nastavení se vrátí ID přepravy, které bylo ovlivněno a stav, ve kterým se přeprava nachází.

Příklad navrácené zprávy:

<?xml version="1.0"?>
<RESULT>
  <PREPRAVA_ID>000001</PREPRAVA_ID>
  <STATUS>Přeprava smazána</STATUS>
</RESULT>

Metoda Sken polepky

Slouží k předání informace o změně stavu přepravy po naskenování polepky. Použití pouze pro integraci externích čteček.

Pro úspěšné odeslání je potřeba v odesílací funkci „SkenPolepky“ vyplnit následující parametry:

  • id_firma
    • Vaše ID pro přihlášení do objednávkového systému (vpravo nahoře číslo za křížkem po přihlášení do objednávek).
  • kod_pobocky
    • Další závorka za id – dvouznakový řetězec.
  • uzivatel_fofr
    • Jméno uživatele použitého pro přihlášení do systému.
  • ean
    • Je typ CODE 128B a obsahuje:
      • číslo zásilky FOFR (10)
      • kód balíku (3)
      • kód zakládajícího střediska (2)
      • kód odesílacího střediska (2)
      • kód dodacího střediska (2)
      • poslední 2 čísla z roku pořízení zásilky (2)
      • Čárový kód tedy například obsahuje tuto informaci: 3420032529101CBCBDC16. Více informací naleznete zde.
  • typ_zpravy
    • Číselný kód stavu zásilky.
      • 32 (naložení na vozidlo)
      • 34 (vyložení na CP)
  • datum_a_cas
    • Datum a čas naskenování polepky.
    • Podporovaný formát:
      • DD/MM/YYYY hh:mm:ss
      • DD/MM/YYYY hh:mm
  • soupiska
    • Aktivní soupiska nebo prázdný string.
    • Seznam aktivních soupisek lze získat metodou SeznamAktivnichSoupisek
    • Podporovaný formát:
      • 2022/KT/D/10/45 (rok/kód pobočky/typ soupisky/měsíc/číslo)

Funkce vrací zprávu ve formátu xml. V případě chybějících nebo prázdných parametrů funkce vrátí xml s tagem CHYBA, v případě správného nastavení se vrátí hlášení s tagem STATUS, zda vše proběhlo v pořádku.

Příklad navrácené zprávy:

<?xml version="1.0"?>
<RESULT>
  <STATUS>OK</STATUS>
</RESULT>

Metoda Seznam Aktivních Soupisek

Vrátí seznam všech aktivních soupisek dle zadaných parametrů, včetně detailních informací o každé jednotlivé soupisce. Použití pouze pro integraci externích čteček.

Pro úspěšné odeslání je potřeba v odesílací funkci „SeznamAktivníchSoupisek“ vyplnit následující parametry:

  • id_firma
    • Vaše ID pro přihlášení do objednávkového systému (vpravo nahoře číslo za křížkem po přihlášení do objednávek).
  • kod_pobocky
    • Další závorka za id – dvouznakový řetězec.
  • uzivatel_fofr
    • Jméno uživatele použitého pro přihlášení do systému.
  • typ_soupisky
    • Seznam možných typů:
      • “D“ svozová / rozvozová pobočková soupiska
      • “P“ převoz zásilek z pobočky na centrální překladiště
      • “T“ převoz zásilek z centrálního překladiště na pobočku
      • “I“ inventura zásilek na pobočce
      • “S“ převoz zásilek na přímo mezi pobočkami
    • Pokud místo jednoho z typů pošlete prázdný string, tak metoda vrátí soupisky všech typů.

Funkce vrací zprávu ve formátu xml.

Příklad navrácené zprávy:

<RESULT>
  <SOUPISKA_1>
    <KOD_POBOCKY>KT</KOD_POBOCKY>
    <ROK>2022</ROK>
    <CISLO_SOUPISKY>2022/KT/D/12/65</CISLO_SOUPISKY>
    <DOPRAVCE_FIRMA>Petr Prokeš</DOPRAVCE_FIRMA>
    <RIDIC>Prokeš</RIDIC>
    <RIDIC_TELEFON>736 520 745</RIDIC_TELEFON>
    <SPZ>7C4 88-34</SPZ>
    <URCENO>ČESKÉ BUDĚJOVICE</URCENO>
    <ZASILKY_NAKLADA>S</ZASILKY_NAKLADA>
    <SOUPISKU_PORIDIL>Šramhauserová</SOUPISKU_PORIDIL>
    <DATUM_PORIZENI_SOUPISKY>12.12.2022 05:56:33.000</DATUM_PORIZENI_SOUPISKY>
    <POCET_NALOZENYCH_ZASILEK>45</POCET_NALOZENYCH_ZASILEK>
  </SOUPISKA_1>
  <SOUPISKA_2>
    <KOD_POBOCKY>KT</KOD_POBOCKY>
    <ROK>2022</ROK>
    <CISLO_SOUPISKY>2022/KT/D/12/66</CISLO_SOUPISKY>
    <DOPRAVCE_FIRMA>Michal Kubíček</DOPRAVCE_FIRMA>
    <RIDIC>Michal Kubíček</RIDIC>
    <RIDIC_TELEFON>736 520 747</RIDIC_TELEFON>
    <SPZ>4C9 91-41</SPZ>
    <URCENO>J. HRADEC</URCENO>
    <ZASILKY_NAKLADA>S</ZASILKY_NAKLADA>
    <SOUPISKU_PORIDIL>Šramhauserová</SOUPISKU_PORIDIL>
    <DATUM_PORIZENI_SOUPISKY>12.12.2022 05:59:47.000</DATUM_PORIZENI_SOUPISKY>
    <POCET_NALOZENYCH_ZASILEK>27</POCET_NALOZENYCH_ZASILEK>
  </SOUPISKA_2>
</RESULT>

Metoda Sken Přepravní Listy

Slouží k získání skenů potvrzených přepravních listů zásilek.

Pro úspěšné odeslání je třeba v odesílací funkci „SkenPrepravniListy“ vyplnit následující parametry:

  • id_firma
    • Vaše ID pro přihlášení do objednávkového systému (vpravo nahoře číslo za křížkem po přihlášení do objednávek).
  • kod_pobocky
    • Další závorka za id – dvouznakový řetězec.
  • uzivatel_fofr
    • Jméno uživatele použitého pro přihlášení do systému.
  • rok
    • Rok odeslání zásilek
  • shipment_num
    • Jedno nebo více čísel zásilky, oddělených čárkami
    • Maximálně 300 čísel zásilek

Funkce vrací zprávu ve formátu XML. V případě chybějících nebo prázdných parametrů funkce vrátí XML s tagem CHYBA, v případě správného nastavení vrátí v tagu RESPONSE base64 podobu zipu obsahující všechny nalezené přepravní listy.

Příklad navrácené zprávy:

<?xml version="1.0"?>
<RESULT>
  <RESPONSE>...... Base 64 encoded zip ........</RESPONSE>
</RESULT>

Metoda Seznam Aktivních Zásilek

Slouží k získání seznamu zásilek vzniklých v určeném časovém období.

Pro úspěšné odeslání je třeba v odesílací funkci „SeznamAktivnichZasilek“ vyplnit následující parametry:

  • id_firma
    • Vaše ID pro přihlášení do objednávkového systému (vpravo nahoře číslo za křížkem po přihlášení do objednávek).
  • kod_pobocky
    • Další závorka za id – dvouznakový řetězec.
  • uzivatel_fofr
    • Jméno uživatele použitého pro přihlášení do systému.
  • datum_od
    • Datum ve formátu DD.MM.YYYY, minimum, od kterého chcete vyhledat zásilky.
  • datum_do
    • Datum ve formátu DD.MM.YYYY, maximální datum, do kterého chcete vyhledat zásilky.
  • vybrane_zasilky
    • Číselná hodnota, která udává v jakém stavu mají být zásilky, které funkce navrátí.
    • 0 – aktivní/neukončené zásilky
    • 1 – doručené zásilky
    • 2 – všechny zásilky bez ohledu na jejich stav

Funkce vrací zprávu ve formátu XML. V případě chybějících nebo prázdných parametrů funkce vrátí XML s tagem CHYBA, v případě správného nastavení vrátí v tagu RESPONSE seznam zásilek, jejich status a další informace.

Příklad navrácené zprávy:

<RESULT>
  <ZASILKA>
    <shipment_num>2210110433</shipment_num>
    <id_prepravy>17938418</id_prepravy>
    <CENTRE_ORIGIN>KV</CENTRE_ORIGIN>
    <odes_stredisko>KV</odes_stredisko>
    <prij_stredisko>HB</prij_stredisko>
    <datum_p>21.03.2023 14:45:29.378</datum_p>
    <datum_export>21.03.2023 14:46:27.527</datum_export>
    <odes_firma>PKR s.r.o.</odes_firma>
    <odes_ulice>Pražská 1001</odes_ulice>
    <odes_psc>35001</odes_psc>
    <odes_mesto>Cheb</odes_mesto>
    <odes_stat>Česká republika</odes_stat>
    <prij_firma>Jan Novák</prij_firma>
    <prij_ulice>Masarykova 103</prij_ulice>
    <prij_psc>28401</prij_psc>
    <prij_mesto>Kutná Hora</prij_mesto>
    <prij_stat>Česká republika</prij_stat>
    <posledni_statut_na_cp_typ>4</posledni_statut_na_cp_typ>
    <posledni_statut_na_cp_typ_text>přepravovaná</posledni_statut_na_cp_typ_text>
    <posledni_statut_na_cp_datum_p>23.03.2023 00:17:24.736</posledni_statut_na_cp_datum_p>
    <url_track_trace>https://objednavky.fofrcz.cz/sleduj-fofr/2023/2210110433</url_track_trace>
  </ZASILKA>
  <ZASILKA>
    <shipment_num>2210110434</shipment_num>
    <id_prepravy>17736007</id_prepravy>
    <CENTRE_ORIGIN>KV</CENTRE_ORIGIN>
    <odes_stredisko>KV</odes_stredisko>
    <prij_stredisko>PL</prij_stredisko>
    <datum_p>22.03.2023 07:25:30.074</datum_p>
    <datum_export>22.03.2023 07:26:27.448</datum_export>
    <odes_firma>PKR s.r.o.</odes_firma>
    <odes_ulice>Pražská 1001</odes_ulice>
    <odes_psc>35001</odes_psc>
    <odes_mesto>Cheb</odes_mesto>
    <odes_stat>Česká republika</odes_stat>
    <prij_firma>Podzimer s.r.o.</prij_firma>
    <prij_ulice>Zbraslavská 23</prij_ulice>
    <prij_psc>15900</prij_psc>
    <prij_mesto>Praha</prij_mesto>
    <prij_stat>Česká republika</prij_stat>
    <posledni_statut_na_cp_typ>4</posledni_statut_na_cp_typ>
    <posledni_statut_na_cp_typ_text>přepravovaná</posledni_statut_na_cp_typ_text>
    <posledni_statut_na_cp_datum_p>22.03.2023 23:37:09.897</posledni_statut_na_cp_datum_p>
    <url_track_trace>https://objednavky.fofrcz.cz/sleduj-fofr/2023/2210110434</url_track_trace>
  </ZASILKA>
</RESULT>

Metoda Stav Zboží Sklad

Slouží k získání současného stavu položky (nebo všech položek) na skladě.

Zákazník musí mít v nastavení účtu aktivovaný sklad, jinak bude výsledek vždy prázdný.

Pro úspěšné odeslání je třeba v odesílací funkci „StavZboziSklad“ vyplnit následující parametry:

  • id_firma
    • Vaše ID pro přihlášení do objednávkového systému (vpravo nahoře číslo za křížkem po přihlášení do objednávek).
  • kod_pobocky
    • Další závorka za id – dvouznakový řetězec.
  • uzivatel_fofr
    • Jméno uživatele použitého pro přihlášení do systému.
  • kod_polozky
    • Kód položky, které chceme zjistit stav.

Funkce vrací zprávu ve formátu XML. V případě správného nastavení se navrátí následující XML (může obsahovat více tagů POLOZKA):

<RESULT>
  <POLOZKA>
    <KOD_POLOZKY>NDT-KP208</KOD_POLOZKY>
    <NAZEV>Těsnění KP208</NAZEV>
    <PODSKLAD>Náhradní díly</PODSKLAD>
    <BALENI>KARTON</BALENI>
    <EAN>8020369080258</EAN>
    <KUSY_STAV>20</KUSY_STAV>
    <KARTONY_STAV>20</KARTONY_STAV>
    <KUSY_STAV_IMPORT_DATA>0</KUSY_STAV_IMPORT_DATA>
    <KARTONY_STAV_IMPORT_DATA>0</KARTONY_STAV_IMPORT_DATA>
    <KUSY_STAV_NETSPEDICE>0</KUSY_STAV_NETSPEDICE>
    <KARTONY_STAV_NETSPEDICE>0</KARTONY_STAV_NETSPEDICE>
  </POLOZKA>
</RESULT>

V případě že není nalezená žádná položka vypadá XML následovně:

<RESULT>
  <CHYBA>Žádná položka nebyla nalezena</CHYBA>
</RESULT>

Metoda příjem dat – zastaralé

Pro úspěšné odeslání je potřeba v odesílací funkci „PrijemDat“ vyplnit následující parametry:

  • id_firma
    • Vaše ID pro přihlášení do objednávkového systému (vpravo nahoře číslo za křížkem po přihlášení do objednávek).
  • kod_pobocky
    • Další závorka za id – dvouznakový řetězec
  • uzivatel_fofr
    • Jméno uživatele použitého pro přihlášení do systému
  • xml_data
    • xml data
  • odeslat_automaticky
    • zadejte ‚T‘ pouze pokud by jste chtěli data nahrát do rozhraní a okamžitě je odesílat na pobočku bez zásahu uživatele, jinak zadejte ‚F‘

Souboru XML s připojeným PDF souborem lze importovat pouze přes Webovou službu FOFR.

Příklady datových souborů